Avís legal i polí­tica de privacitat de la web de Llar d'infants L'Espiga

DADES GENERALS

Llar d’infants L’ESPIGA amb CIF 40 813 362 T i domicili Av. Dr. Ramón Solanich Riera 13-16, entresol, L’Hospitalet del Llobregat, 08905 (Barcelona) És la responsable de les funcions del web www.escolainfantilespiga.com. Llar d’infants L’ESPIGA posa a la seva disposició al seu lloc web tot un seguit de continguts de carácter informatiu sobre les activitats que porta a terme l’organització.

CONDICIONS D’ACCÉS I ÚS

Les condicions d’accés i ús del present lloc web es regeixen per la legalitat vigent i pel principi de bona fe comprometent-se l’usuari a realitzar un bon ús de la web. No es permeten conductes que vagin contra la llei, els drets o interessos de tercers. Ser usuari de les webs Llar d’infants L’ESPIGA implica que reconeix haver llegit i acceptat les presents condicions i la normativa legal aplicable en aquesta matèria.

RESPONSABILITATS

Llar d’infants L’ESPIGA no es fa responsable de la informació i continguts emmagatzemats en fórums, xarxes socials o qualsevol altre mitjà que permeti a tercers publicar continguts de forma independent en la pàgina web del prestador. Tampoc l’empresa es farà responsable dels danys i perjudicis que es produeixin per fallades o males configuracions del programari instal·lat a l’ordinador de l’internauta. S’exclou de tota responsabilitat per alguna incidència tècnica o fallada que es produeixi quan l’usuari es connecti a internet. Igualment no es garanteix la inexistència d’interrupcions o errors en l’accés al lloc web. Així mateix, Llar d’infants L’ESPIGA es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda en la seva pàgina web, així com la configuració o presentació del mateix, en qualsevol moment sense assumir alguna responsabilitat per això. També es reserva el dret a limitar o impedir l’accés al seu web quan sorgeixin dificultats tècniques per fets o circumstàncies alienes a la escola que disminueixin o anul·lin els nivells de seguretat adoptats per a l’adequat funcionament del web.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Tots els continguts del lloc web es troben protegits per la normativa de propietat intel·lectual i industrial. La reproducció total o parcial, ús, explotació, distribució i comercialització, requereix d’una prèvia autorització expressa i per escrit per part del prestador. En cas contrari s’estaria cometent un il·lícit en vulnerar el dret de propietat intel·lectual o industrial d’autor.

LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ

Les presents condicions generals es regeixen per la legislació espanyola. Per a qualsevol litígi que pogués sorgir relacionat amb el lloc web o l’activitat que s’hi desenvolupa sòn competents Jutjats de Barcelona, renunciant expressament l’usuari a qualsevol altre fur que pogués correspondre.

POLÍTICA DE PRIVACITAT

En compliment del que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD) s’informa a l’usuari que totes les dades que ens proporcioni a través de formularis, correu electrònic o qualsevol altre mitjà anàleg seran incorporades a un fitxer, creat i mantingut sota la responsabilitat de Llar d’infants L’ESPIGA. Igualment s’han instal·lant i implantant les mesures tècniques i organitzatives necessàries per evitar la pèrdua, malés, alteració, accés no autoritzat i altres riscos possibles. Sempre es posarà a disposició de l’usuari els recursos tècnics adequats perquè prestin de forma inequívoca el seu consentiment, encara que de forma prèvia podran llegir la nostra polí­tica de privacitat de dades. Les dades de caràcter personal seran utilitzades amb la finalitat de gestionar els serveis oferts, realitzar tasques administratives, això­ com remetre informaciò tècnica, comercial o publicitària per via ordinària o electrònica. L’usuari haurà d’omplir els formularis amb dades veritables, exactes, completes i actualitzades, responent dels danys i perjudicis que pogués ocasionar a causa de l’emplenament dels formularis amb dades falses, incompletes o no actualitzades. Per exercir els seus drets d’oposició, rectificació o cancel·lació s’ha de dirigir a la seu de l’empresa (Av. Dr. Ramón Solanich Riera 13-16, entresol, L’Hospitalet del Llobregat, 08905- Barcelona) o escriure’ns al següent correu lespiga@escolainfantilespiga.com.També si ho prefereix pot trucar-nos al següent número de telèfon 93 333 72 61.